CRM

SAP Business One یک راه حل برنامه ریزی منابع سازمانی و نرم افزار مدیریت کسب و کار است که ابزارهای CRM را برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان، رشد پایگاه مشتری و افزایش وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری ارائه می دهد. قابلیت CRM SAP Business One به کسب و کارها این امکان را می دهد که به طور موثر روابط مشتری را مدیریت کنند.

عملکرد CRM شما را قادر می سازد تا مخاطبین مشتری را از یک مکان مرکزی مدیریت کنید، فرصت های فروش را ردیابی کنید و در قیف فروش دیده شوید. همچنین پشتیبانی فروش را برای ایجاد روابط قوی تر و پایدارتر با مشتری فراهم می کند. اجازه دهید دریابیم که چگونه SAP Business One به شما کمک می کند تا ارتباط بهتری با مشتری ایجاد کنید و موفقیت کسب و کار خود را افزایش دهید:

مدیریت کمپین بازاریابی

اجرای کمپینها با SAP Business One یک ابزار آسان برای راهاندازی و اجرای کمپینهای بازاریابی شما است. 

این به شما امکان می دهد لیست های مخاطبین را از MS Excel وارد کنید، ایمیل و سایر کمپین های بازاریابی را اجرا کنید. 

مخاطبین خود را بر اساس صنعت، جغرافیا، نوع محصول خریداری شده به گروه های هدف تقسیم کنید. 

فعالانه یک سرنخ واجد شرایط را از کمپین به فرصت فروش تبدیل کنید و آنها را دنبال کنید. 

عملکرد کمپین را از طریق گزارش های یکپارچه تجزیه و تحلیل کنید تا به شما در تعیین عواملی مانند میزان پاسخگویی و موفقیت کلی کمپین کمک کند.

مدیریت فرصت و فروش

SAP Business One می تواند به راحتی با MS Outlook ادغام شود تا به شما در همگام سازی مخاطبین و مدیریت تعاملات روزمره مشتری مانند تنظیم یادآوری برای تماس ها، جلسات و وظایف کمک کند. 

این به شما امکان می دهد فرآیند فروش را مدیریت کنید، پتانسیل فروش را پیش بینی کنید و نتایج فروش را تجزیه و تحلیل کنید. 

تعاملات مشتری را همراه با یادداشت های دقیق پیگیری کنید و با یک کلیک به مشتریان پیوند دهید. 

یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که هنگام وارد کردن اطلاعاتی مانند حجم فروش بالقوه، مشتریان، رقبا، تاریخ های بسته شدن و مراحل فروش، می توانید درآمد و سود پیش بینی شده را محاسبه کنید. با SAP Business One، میتوانید قیمتهای فوری، تأیید سفارشها و صورتحسابها را از طریق قالبهای مختلف ایجاد کنید و آنها را در قالبهای PDF استاندارد یا سایر قالبهای رایج برای مشتریان احتمالی و مشتریان خود ارسال کنید.

SAP Business One مجهز به بررسی در دسترس بودن محصول در زمان واقعی است تا به نمایندگان فروش در بستن معامله و تعیین زمان لازم برای تحویل سفارش کمک کند.

نسخه مجهز به SAP HANA SAP Business One انعطاف پذیری را برای زمان بندی مجدد سفارشات به صورت پویا فراهم می کند تا شما را قادر سازد کالاها را به موقع تحویل دهید و سطح بالایی از رضایت مشتری را حفظ کنید.

فهم و درک کامل رفتار مشتری و افزایش سودآوری

ویژگی رکورد اصلی مشتری به شما امکان می دهد با کمک یک رابط کاربری ساده، داده های سرنخ و مشتری را مدیریت کنید. 

داده های مشتری مانند نام، آدرس، شماره تلفن، شناسه ایمیل و اطلاعات مالیاتی را در صفحههای کاربرپسند یا از طریق یک دستگاه تلفن همراه ایجاد و نگهداری کنید. 

داده های مهم مربوط به پرداخت مشتری مانند موجودی مشتری، خطوط اعتباری، تخفیف های ویژه، اطلاعات بانک و کارت اعتباری را مدیریت کنید. 

داده های ذخیره شده در رکورد اصلی مشتری را به صورت خودکار به معاملات مرتبط مانند سند های فروش، سفارشها یا تحویل منتقل کنید. 

مشاهده تاریخچه خرید مشتری به شما امکان می دهد روندها را به تصویر بکشید و نیازهای مشتری را پیش بینی کنید، محصولات و خدمات مناسب را ارائه دهید و موجودی/تولید را با فروش هماهنگ کنید.

مدیریت مرکز تماس

SAP Business One برای ساده سازی مدیریت وارانتی مشتری، خدمات پس از فروش و قراردادهای خدمات طراحی شده است. 

ثبت تماس خدمات مشتری شامل اطلاعاتی در مورد مشتریان، مورد خدمات و فعالیت انجام شده در پاسخ به تماس. نمایندگان و مدیران خدمات می توانند به سرعت تماس های سرویس را مدیریت کرده و سطح خدمات را با هشدارها و گزارش ها نظارت کنند. 

SAP Business One به نمایندگی های خدمات مشتری اجازه می دهد تا مشکلات مشتری را ردیابی کرده و راه حل هایی را از طریق پایگاه داده دانش برای ارائه پاسخ سریع جستجو کنند.

ادغام بین MS Outlook و SAP Business One

دسترسی آسان به اطلاعات مشتری و فروش با همگام سازی بین SAP Business One و MS Outlook. 

همگام سازی تقویم ها، فعالیت ها، ایمیل ها و جلسات. 

ایمیل های ارسال شده در MS Outlook را به عنوان فعالیت در SAP Business One بازیابی کنید. 

همه چیزهایی که همگام سازی میکنید در برنامه تلفن همراه SAP Business One قابل دسترسی است

گزارشات و تجزیه و تحلیل های مورد نیاز

با SAP Crystal Reports گزارش های فروش قدرتمندی ایجاد کنید و در مورد فرصت های فروش به روز باشید، پیش بینی فروش را انجام دهید و عملکرد فروش و خدمات را ارزیابی کنید.

داشبوردهایی برای مشاهده اطلاعات در یک مکان واحد و نظارت بر فروش در مراحل مشتری و فروش ایجاد کنید.

با پشتیبانی از پلتفرم SAP HANA، کارمندان این اختیار را پیدا میکنند که بدون کمک واحد فناوری اطلاعات، گزارشهای موردی را در SAP Business One ایجاد و اجرا کنند.

توزیع عمده فروشی

مزایای CRM ارائه شده توسط SAP Business One:

SAP Business One CRM به شما کمک می کند تا با مدیریت فعالیت ها و فرصت های خود در چرخه فروش، به درآمد بالایی از فروش دست یابید.

این شما را قادر می سازد تا فرآیندهای ارتباط با مشتری را بهینه کنید تا دید کاملی از مشتریان خود داشته باشید و در نتیجه به شما در درک بهتر آنها کمک کند.

رضایت مشتری با بهبود زمان پاسخگویی، تماس های خدماتی و پاسخ سریع به مشکلات، شاهد افزایشی است.

تصمیمات تجاری آگاهانه اتخاذ کنید و زمانی که دادههای فرصت فروش به سیستم وارد میشوند، فرصتهای بیشتری را به فروش از طریق مشاهده به سود ناخالص و درآمد پیشبینیشده تبدیل کنید.

داده های مشتری در هر زمان و هر مکان از طریق برنامه تلفن همراه SAP Business One در دسترس است و در نتیجه بهره وری کارمندان افزایش می یابد.

مزایای CRM ارائه شده توسط SAP Business One:

 

SAP Business One CRM به شما کمک می کند تا با مدیریت فعالیت ها و فرصت های خود در چرخه فروش، به درآمد بالایی از فروش دست یابید.

این شما را قادر می سازد تا فرآیندهای ارتباط با مشتری را بهینه کنید تا دید کاملی از مشتریان خود داشته باشید و در نتیجه به شما در درک بهتر آنها کمک کند.

رضایت مشتری با بهبود زمان پاسخگویی، تماس های خدماتی و پاسخ سریع به مشکلات، شاهد افزایشی است.

تصمیمات تجاری آگاهانه اتخاذ کنید و زمانی که دادههای فرصت فروش به سیستم وارد میشوند، فرصتهای بیشتری را به فروش از طریق مشاهده به سود ناخالص و درآمد پیشبینیشده تبدیل کنید.

داده های مشتری در هر زمان و هر مکان از طریق برنامه تلفن همراه SAP Business One در دسترس است و در نتیجه بهره وری کارمندان افزایش می یابد.

با SAP Business One دیدی 360 درجه از مشتریان دریافت کنید

SAP Business One عملکرد فوق العاده ای را برای مدیریت روابط با مشتری ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی را راه اندازی و اجرا کنید و همچنین عملکرد کمپین را تجزیه و تحلیل کنید. این شما را قادر می سازد تا فرآیند فروش را مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید و از فرصت های جدید از طریق پیش بینی درآمد بهره ببرید. سوابق مشتری اصلی و مدیریت داده های مشتری از جمله پرداخت، مانده حساب، سندهای فروش، سفارشات و تحویل را تسهیل می کند. میتوانید تاریخچه خرید مشتری را بررسی کنید تا نیازهای مشتری را پیشبینی کنید و موجودی و تولید خود را از قبل هماهنگ کنید. SAP Business One می تواند به طور موثر وارانتی ها ، گارانتی ها، قراردادهای خدمات و تماس های خدمات را مدیریت کند. نمایندگان خدمات مشتری می توانند به پایگاه داده دانش مراجعه کنند تا مشکلات رایج گزارش شده را جستجو کنند و به سرعت راه حل ارائه کنند. در نهایت، ادغام با MS Outlook، MS Excel و توانایی آن در تولید گزارشهای موقت، مطمئناً SAP Business One را به یک راهحل تجاری پیشرفته تبدیل میکند.